Inte på topp

Hej bloggen! Jag har jättedålig uppdatering nu för tiden, men jag har ingen lust alls. Det är väll sånt som kommer i perioder? Och allt känns tråkigt och grått fast det snart är sommarlov. Och det är precis det som är grejjen! Jag har ångest för att jag kommer sitta i en stuga ute på landet medans mina vänner umgås i stockholm och har kul. Så jag längtar knappt till sommarlovet, för jag kommer inte träffa mina vänner på två månader. Fast samtidigt saknar jag en massa släkt och vänner på landet. Så ska jag längta efter sommaren eller inte?! Usch det här suger........

Måste bara berätta att vi disikerade bläckfiskar på NO:n idag, jag vägrade och kollade istället på när Viking och Calle skar, klippte och pillade brutalt i sin slemmiga lilla bläckfisk. Och stanken ska vi inte ens snacka om...

Får bli en minitayr, så ni slipper se en mega-bläckfisk varje gång ni kollar på bloggen!

Kommentarer
Postat av: annis

Vi kommer hänga mycket! annars blir jag deppig!! <3<3<3

2009-05-18 @ 20:59:48
URL: http://annabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0