Jag är ingen prinsessa, men steffi är

hej! Jag har ju som ni ser i inlägget under varit med Steffi i eftermiddag. Måste bara tillägga att Steffi and her prince charming äntligen har fått varandra =) Sötaste paret! Så grattis till dig älskling, stephanie ♥ piiiip
Nu får vi bara se hur det går mig och min prince charming, fan bara att jag inte är någon prinsessa....

Annars var vi och läste sagor vi skrivit själva för barn på vårat gamla dagis idag. Grymt söta!

Och till det ledsna, när jag kom hem för en stund sen berättade mamma att hon hade halkat påväg till jobbet, spräckt armbågen och behövt sy. Så hon har suttit på akuten hela dagen. Jag vet inte hur uppdateringen kommer bli eftersom jag kommer hjälpa henne här hemma 24/7 nu. Familjen tar jag självklart alltid före bloggen! Och stackarn som ska till Ryssland med pappa och brorsan nu på söndag...

Nu: Sushi!

Kommentarer
Postat av: Elin

fyfan1 varför har du inte sagt nåt! mår hon bra?!

puss<3

2009-05-29 @ 14:25:26
URL: http://hermanzzon.webblogg.se/
Postat av: Steffi :)

hahahh hur fick du den bilden!? :O xD

aaaaw :)

men guud de kmmr gå bra gåsen min :) <3333

2009-05-29 @ 16:34:15
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0