I love new things

Hej! Dålig uppdatering, ska bättra mig! Jag har varit med Sanna hela eftermiddagen, jises vad mycket som händer när man är med den tjejen. Hon skulle följa mig en bit hem och vi började göra fula miner mot bilarna när dom körde förbi. Och när vi gjorde det mot en bil blev mannen tydligen skitföbannad (jag hade tryckt ihop fejset och vinkat) så han svängde in och stannade. Både jag och Sanna började gå långsammare och det tar ett tag innan båda fattar, men tillslut skriker Sanna SPRING och vi kutar allt vi kan därifrån! hahah gud vad kul det var...

Jag har i alla fall köpt en ny söt tunika på Gina T. idag! 199kr och perfekt till sommaren =)

Nu fortsätter DH, puss<3

Kommentarer
Postat av: agnes

ja fåår daamp ja ville ju ha den haha :(, måste få låna den nån gång ;) puss

2009-05-13 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0