Home

Nu är jag hemma! Är sjukt trött och vill bara lägga mig i sängen och vila, kanske kolla på en film på datorn =) Har haft en grym kväll hemma hos Matilda med en massa människor, och gick hemåt i regnet med Lova och Flora nyss. Imorgon ska jag hälpa Sanna att hålla kalas för hennes lillasyster Tove som fyllde år igår. Har också fixat en liten present till henne idag! Men som sagt, har haft en underbar kväll med dricka och singstar. Kram♥

 

Jag, Flora.
ojjojjojj, sudigt som tusan! Men det var fotat när vi hade brottom in från regnet!

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-05-09 @ 11:56:50
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Flora

Oh herre

Jag ba döljer min identitet under luvan

2009-05-10 @ 22:31:11
URL: http://sundancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0