hahahah

hahahaha gud vad ja garvade XD Hade fått komentarer av Eleni och hennes "anonyma vän". Oh my god? Saker ändras lilla du, förstår du inte det :S Och ja, jag har sagt till dig att ja tycker att jag är ful, men vafan ska jag stå framför spegeln och säga: "Guud vad snygg jag är!" Nej jag är inte snyggast i världen, men jag duger jäkligt bra =) Men sen är det en annan sak hur jag tar komplimanger, och om någon säger "åh vad fin du är i håret" så säger jag ändå alltid "va? gud nej" men sen går jag därifrån med ett leende på läpparna!
Och om att min familj stöttar mig i alla lägen, sorry men det är faktiskt sant. Precis som jag skrev, min familj är långt ifrån perfekt men dom finns där, no matter what.
Jag är inte bitchig, men jag kan i alla fall stå på mig själv. Så jag vill bara att du också går vidare, jag skrev om vårat bråk i bloggen för att jag skäms inte för något! Du vet lika bra som jag att jag inte hade gjort nått. Too bad, you lose.

Got to go now, kram

Kommentarer
Postat av: eleni

jag förlorar ingenting lilla gumman. det är snarare du som förlorar. (få se nu hur många inlägg du kommer göra bara på mina komentarer) haha det ska bli kul att se eftersom då fattar man att du inte kan släppa taget.. ignorera meej bara om du verkligan har kommit över meej!hahahah palla deej

2009-05-02 @ 11:32:38
Postat av: sanna :)

orka skriva kommentarer om man ändå inte bryr sig? xD

2009-05-02 @ 19:03:20
Postat av: Steffi :)

men elleni.. har du lytt louises förslag?

att stoppa upp skorna i ditt feta arsle????



puss på dejj ylva :) <3

2009-05-02 @ 19:28:09
URL: http://stephanii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ser det ut som jag har ett stort arsle elr! XD hahaha

2009-05-03 @ 22:25:07
Postat av: mirandaa

det kommer ju iaf bli det om du stoppar upp skorna där eleni



ylva! du får visa mig hur man gör en sån där damn header (:

puus <3

2009-05-04 @ 17:05:12
URL: http://pukkat.blogg.se/
Postat av: Steffi :)

jaah du lilla elleni med ett fett as..

du borde nog ta med dejj ett paraply till skolan..



ni andra fattar ;) <333

puss

2009-05-06 @ 20:30:33
URL: http://stephanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0