Du tror att du är kingen...

...men utan k:et är du ingen! Haha hej på er =) Jag kanske ska ut lite senare och ta det lugnt med vänner, jag älskar värmen som har kommit! Jag har sprungit runt barbent (läs: nyrakade mjuka ben) med jeansshort och gladiatorsandaler i Huddinge hela dagen med Sanna, (Ja ni ser ju inlägget under där hon uppdaterade åt mig). 
Vi fick snygga t-shirtar av Hans (Sannas pappa) som spelade på sin bas uppe på scenen på festivalen. Jag fick ett ex av hans nya skiva som han släppte idag, men den ska jag ge till mamma imorgon på morsdag eftersom hon diggar Hans tidigare platta! Så jag köpte en rosa ros och ett gulligt kort till henne också.


Jag tror det får bli min nya sovtröja, så himla mjuk och skön!

So long suckers♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj vad du är söt!

2009-05-30 @ 22:14:21
Postat av: Ylva

hahah tack =)

2009-05-30 @ 22:40:32
URL: http://yvvlaz.blogg.se/
Postat av: Gry

söte! härliga bilder på bannern =) XOXO Gry

2009-05-31 @ 11:28:04
URL: http://mycity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0