Du är kyrkans arab

Nu är jag hemma! Skulle egentligen gjort min franskaläxa som jag skulle lämnat in för typ 2 veckor sen, men man behöver lim och självklart har inte vi något lim hemma!

Jag och Sanna jobbade ju hos hennes mamma ikväll, och fick en hundrig var! Naajs =)
Vi hade jättekul i alla fall, efter vi hade sålt biljetter till en konsert fick vi ju gå in och kolla på den. Men självklart drog vi till donken först, och jag flippade ur på en som jobbade där. Dumma jävla människa med 0 IQ. Usch, inget mer donken på fridhemsplan för mig! När vi var tillbaka på "jobbet" sa Sanna världens roligaste komentar till sin mamma, du är kyrkans arab! Eller, ja, jag trodde det var det hon sa men jag hörde lite fel. Så både jag och sanna låg ner på marken och garvade. Inne på konserten satt vi och grät av skratt i bänkarna, så vi blev utkörda.... oups!

Min "jag är söt, kom och köp biljetter av mig"-pose. Ja den funkade väll sådär, hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0