Bracy.se

hej! Har precis käkat, jäklar vad bra det satt =) Innan det var jag på kören och efteråt ett tag med Amanda. Men jag tänkte berätta om den nya, vad ska man säga, "rutan" till vänster på bloggen. Bracy.se har jag börjat samarbeta med nu! Dom kontaktade mig och erbjöd samarbete. Alltså får jag rabatt på alla deras smycken genom att annonsera åt dom! Super! Jag tycker att dom har mycket snygga saker så kika in där! Och dessutom är ju "rutan" snygg!

Klicka dig vidare till Bracy.se!
Hoho, jag får ge ut rabatt här på bloggen om ja vill. Får se om jag är så snäll nån gång =)


Kommentarer
Postat av: amanda

vilken härlig design

titta gärna in min blogg och tipsa om vars det kan finnas fina kavajer :)

kram

2009-05-11 @ 20:47:41
URL: http://baaraamanda.devote.se
Postat av: Elin

haah du kan ju ge ut rabatt te mig ;) <3

2009-05-12 @ 18:03:01
URL: http://hermanzzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0