8 ½ timmar i bil...

Hej cuties! Nu är jag äntligen (!!) hemma i stockholm igen! Jag förstår inte, för mina kusiner och andra familjer tar det en resa till dalsland med mat/bensinstopp 5 timmar, för oss Arwidsonare tar det 8-9 timmar! Hur i h*elvete går det till? xD
Men nu har jag hunnit få upp datorn och fixat så att mitt internet fungerar igen, mohahah pappa fick en riktigt utskällningen av hela familjen igår.

well well, fre-lör sov jag ju hos Elin. Underbart dygn där. Vi hoppade studdsmatta hela eftermiddagen på fredag med Erik och Emil, och framåt kvällen cyklade vi in till stan och köpte ansiktsmasker! Jag som var ansiktsmask-virgin lyckades kladdade till allt och tog dubbelt så lång tid på mig som elin...

*kladdakladda* Snygg min där ;)


Och vi satt i bubbelpoolen, efter gick vi upp och åt glass och kollade på filmen St Trinians tror jag den heter, och sen Sex and the City the movie men då däckade Elin i min armhåla (nice?) och sen somna jag.

Dagen efter bakade jag och Elin hallongrottor, och believe it or not, dom blev riktigt goda! Vid lunchtiden cyklad jag, Elin och Erik ner och badade. Eller erik är största fegisen så han ville inte. Vi satt länge på bryggan och solade, snackade och njöt av solen. Mysigt =)

Jäklar vad långt det blev.. men nu tänkte jag äta middag och hoppa i pyjamasen med en bok. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snyggt!

Kram

2009-05-25 @ 08:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0