Sushi

Hej på er! Jag är kär igen. I en tröja! Som vanligt! Den kostar 300kr, men gud jag måste köpa den. Sen träffade jag Amanda och vi gick och åt Sushi, och gissa vilka som kom in och satte sit vid bordet bredvid? EMD, fast bara Danny & Mattias. Dom satt och snackade om melodifestivalen osv. Rätt kul att höra =)

Förresten har Louise fått en backstage-träff med Håkan Hellström, (via kontakter), imorgon efter hans konsert. Jag är kanske inte hans största fan, men han är helt okej! Lilla jag har lyckats övertala henne att ta autograf till mig ;P

För en stund sen så bestämde jag och min brorsa oss för att baka en kaka han hade fått recept på från Röda korset's café, där han jobbar. Så jag tänkte gå och smaka på den, och samtidigt tjata på pappa om sponsring till tröjan. Wish me luck!


Kram

Kommentarer
Postat av: Katarina

sv; tack!

fin bild :)

2009-03-15 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0