Shopping

godmorgon solstrålar! Jag är sådär skönt utvilad nu, jag älskar när man kan vakna av sig själv och slippa bli upptvingad av den där jävla väckarklockan! Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på idag, vädret är ju sådär.. Menmen igår var jag i Sickla Köpkvarter med mamma och fick med mig lite saker hem;

Jeansshorts från VeroModa, 199kr
Persikofärgad fodralkjol från GInaTricot, 99kr
Rosa Dior-läppglans från Kicks, kommer inte exakt ihåg, men någonstans runt 180kr tror jag!

Sen fikade vi och åkte hem igen, jag träffade Stephanie och Eleni och vi åkte hem till Eleni (P.S kolla hennes nya blogg här!) Vi började med att kolla på The heartbreak kid och efter middagen drog vi igång med allt möjligt. Jag säger bara; fan vad vi såg ut när jag och Steffi åkte hem mitt i natten! What a night...

Nu måste jag hoppa in i dushen, kram♥

Kommentarer
Postat av: Maria

snyggt!

2009-03-22 @ 17:39:17
URL: http://www.mariaas.devote.se
Postat av: Danielle

dom där Dior-glansen är ju skitbra! Hadde ett sånt förut, får ta och köpa ett nytt kankse!

Ha det bra ^^

2009-03-22 @ 17:55:17
URL: http://www.lucky.devote.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket ! :)

2009-03-22 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0