Resturang Bara

hejsan. Jag kom precis hem från resturangen Bara som jag åt på ikväll med mamma, pratade och umgicks.

Jag vill ju såklart inte skriva om en massa saker här i bloggen, saker som bara mina närmsta vänner vet. Men jag är bara så glad att jag har vänner runt omkring mig som verkligen bryr sig. Det är skönt att veta att det alltid finns någonstans att gå och någon som bryr sig. Jag valde t.ex. att inte gå till skolan idag, och då stannade några kompisar här med mig hela dagen, tröstade mig och tog med mig till ett litet mysigt café där vi kunde prata helt ostört. Tack, verkligen.

Så jag var med några nära kompisar hela dagen och gick sen på dansen med Stephanie och Eleni. Efter det gick jag hem, tog en snabb dusch och bytte om för att sen springa iväg och möta mamma för att hitta någonstans att äta.

Nu måste jag plugga, puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

ja livet suger verkligen ibland..

Kram

2009-03-15 @ 20:58:59
Postat av: Anonym

aa ,bara en dålig dag. Välkommen in i det riktiga livet !!!

2009-03-15 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0