Pizza with Erica

hello! Studiedag imorgon! :D Idag träffade jag min lilla Eleni efter skolan, hon gick iväg till dansen och jag träffade Erica. Vi gick och köpte en massa godis och gick sen upp till kören och satt och snackade med tjejorna där ett tag innan. Vi pratade om resan till Budapest i slutet av den här månaden!  Jag vet inte så mycket om det än men jag kommer berätta mer när jag får reda på det. Btw så gick jag och Erica hem till henne efter kören och flamsade runt där (ganska omöjligt att låta bli i Ericas sällskap!). Efter ett tag kom hennes föräldrar hem med pizza och erica satte igång att fota med hennes system kamera...

.."åh nej, hjälp! Jag har något i munnen!"  hehe vi satt och skämtade om det hemma hos henne..

Nu tänkte jag och bröchan gå ut och köpa frukost till imorgon eftersom det är studiedag för honom med. (Åsö är från 7:an-9:an, jag går i sjuan och han i nian).

Puss på er

Kommentarer
Postat av: erica

hahaha

2009-03-10 @ 06:46:51
URL: http://erickah.devote.se
Postat av: Steffi :)

Hahah vacker bild! ;) <33

2009-03-10 @ 20:00:23
URL: http://steffiglazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0