Nya sickla köpkvarter

hej! Nu är jag hemma från invigningen av nya delen av Sickla Köpkvarter med Sanna. En hel del bra butiker öppna som, några av mina favoritbutiker t.ex. Kicks, VeroModa. Ojjojjojj vad mycket snygga saker jag hittade, en shoppingtur när mamma slutar blir det imorgon =) Vi åt också middag där på en liten "restaurang", träffade lilla Eleni lite och köpte lite småsaker! Jag fick med mig ett par örghängen från VeroModa, märket Pieces, 60kr.

Det är det bästa jag hinner ta nu, måste plugga lite och sen lägga mig!

Just det, idag hade vi komp.em. så hela skolan slutade runt halv 12. Jag, Eleni och Stephanie hittade på en massa knäppa saker och hade riktigt kul! Men alla fina vårbilder kommer upp imorgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Klara

Ah! Riktigt snyga måste gå och kolla på såna!

2009-03-20 @ 21:10:55
Postat av: Anonym

....?

har du inte fattat att det är ute att puta med läpparna.



ÅÅÅ jusdet du är ju EFTERBLIVEN din fula GRRRRRRIIIISSSSSSSS!!!!!!!

2009-03-25 @ 20:21:33
Postat av: Sv; Anonym

Que?

2009-04-07 @ 10:46:54
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0