Nu är resan över

Sådär, nu är jag hemma igen. Usch, jag trodde faktiskt att det skulle kännas bättre än såhär! Det är ju hur trist som helst här.. Men jag har en massa roliga saker att göra idag så jag har i alla fall något att trösta mig med. Och gissa vad min lilla mamma hade till mig när jag kom hem? ... skorna!

Jag blev överlycklig och började hoppa runt, tyvärr så är dom lite försmå i strl. 37 som jag brukar ha så vi ska gå tillbaka till Scorett och byta till en större storlek. Efter det ska jag möta upp Sanna och gå och köpa vänskapsringar på Guldfynd! Det kommer upp bilder ikväll. Sen tänkte jag träffa Miranda och åka till Steffi i Tyresö. Så det blir nog en helt ok dag!
Nu måste jag sticka, vi hörs!
Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygga!

2009-03-06 @ 09:33:57
URL: http://matilldaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0