Melodifestivalen genrep

hello! Nu sitter jag hemma hos Sanna med hennes Mac i knät och tänkte skriva ett snabbt inlägg. Ikväll ska nämligen vi på genrepet av Melodifestivalen i Globen! Hon hade fixat biljetter och fick en över, så då erbjöd hon mig en. (snälla som hon är, säger hon själv här bredvid XD) Så innan det ska vi äta här. Jag får ta lite bilder ikväll och lägga upp här imorgon förmiddag eller sent ikväll. Jag har helt tomt i skallen på ord idag! Så jag lägger in Dagens outfit isället =)

Tröja från H&M, Jeans från Replay, Skinnjacka från Jofama (SheStore), liten väska från H&M och vita tygskor till det.

Kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

snyggt :)

2009-03-14 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0