Mars!

Nu är det mars, så våren borde väl äntligen vara påväg? Det var en perfekt sista lovdag och första mars, solig och klarblå himmel tillsammans med några vänner, och några nya som jag träffade för första gången, ute i Tyresö. Men som sagt så skulle jag byta skorna idag, men jag behöll dom i min gamla storlek 37 =) och .. hehe .. mamma köpte ett par lika dana! *skrattar*  Sen hittade jag och Sanna till slut en Guldfynd som hade vänskapsringarna;

Snygg va? 129kr gick den fina ringen på! Den som representerar min och Sannas vänskap ända sedan sexårs! Så nu får den sitta på något finger (får se vilket som känns bäst) så att jag kommer ihåg alla roliga minnen vi har! Och Sanna har ju såklart en likadan =)

Jag hade tänkt hjälpa mamma med maten så jag får nog skynda mig nu om jag ska hinna hjälpa till!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: sanna ^^

bytte du storlek sen på ringen? :) <3

2009-03-01 @ 20:13:23
Postat av: Malin

Tack så mycket! :)

2009-03-01 @ 20:59:26
URL: http://malinbeautie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0