Imorgon smäller det

Imorgon åker jag till Budapest! Jag ska träffa Erica 20 i 6 imorgon bitti och hennes mamma kör henne, mig och Amanda till mötesplatsen för resten av kören. Så åker vi till Arlanda och vårt flyg lyfter 09.15, byebye Sweden! Det känns så overkligt :S I flera månader har jag längtat och väntat på den här resan, och om bara några timmar drar jag hemifrån! Shit...

Idag så var jag ju på bio efter skolan med Stephanie och såg "En shopaholics bekännelse". Den var faktiskt mycket bättre än jag hade förväntat mig! =) Jag hade också på mig älsklingsskorna jag lånat av eleni..

Cute, huh?

Nu måste jag fortsätta packa, sen blir det bums i säng och upp klockan 05.00 imorgon.. härligt..

Puss på er! Nu ska jag se till att ha ett par grymma dagar i Budapest, Ungern med tjejerna. Gå på stan, vi är bjudna till svenska ambassaden på vårfest, hålla konserter och skapa minnen för livet! ♥

Kommentarer
Postat av: Steffi <3

Åhh, jag vill oxå åka dit! ): saknar dej <3

2009-03-26 @ 16:28:13
URL: http://steffiglazz.blogg.se/
Postat av: eleni

jag vill ha tillbaka skorna vecka 14 när du kommer tillbaka.

2009-03-27 @ 17:25:50
Postat av: eleni

jag ska ha skorna tillbaka vecka 14 precis när du kommer hem.

2009-03-27 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0