Darphin

hej på er! Jag har varit hela eftermiddagen med Sanna. Jag var tvungen att gå upp och byta fodralkjolen jag köpte i helgen eftersom en av dom uppvikta sömmarna inuti gick upp.. Helvete säger jag bara. Men jag släpade med mig Sanna dit. På vägen hem sprang vi in på ica och köpte tunnbröd, bananer och choklad! Sen däckade vi i min soffa framför filmen "Tonårsliv". Strax blir det mat, sen ska jag ta en snabb dusch och klockan 21.00 blir det DHW.

Mamma kom hem idag med en ny eye-remover från Darphine. Jag hade en exakt lika dan.. igår. Men den tog slut, så nu har jag för ett halvår framåt! Den rekomenderas verkligen, tar bort allt och återfuktar med blåbär någonting. Ligger på ca 300kr men är absolut värd priset! =)

Imorgon blir det bio med Stephanie, jag kommer ha ett par grymt snygga kilklackskor med "inbyggd" platå, (är det så man säger?) som jag lånat av Eleni och så måste jag packa inför Ungern! Om TVÅ dagar åker jag och bloggen kommer tyvärr få lida tills på tisdag kväll för jag tror inte att jag kommer kunna komma åt en dator där..

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Elin

kan du visa nån bild på skorna :P? <3333333

2009-03-25 @ 17:34:13
URL: http://elizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0