Bilder från Melodif. genrep

Hej!
Jag sover hos Sanna ikväll och vi har bunkrat upp med...
Middag; Pannkakor med färska bär.
Efterätt; Friterade bananer med chokladglass
Framför Melodifesivalen; godis, godis, godis...


Baby goodbye - EMD

Alla artisterna i GreenRoom, (förresten kolla Caroline af Ugglas, hahah)
Bilder tagna av; Sanna

Det är allt jag hinner med nu. Men jag kan lova att fler bilder kommer upp i veckan. Nu ska vi ska gå och laga mat nu och göra oss klara för en fullspäckad kväll framför tv;n.

Puss på er, ha en bra kväll och se till att skicka någon bra artist till Moska!

Kommentarer
Postat av: Sofie

<3 EMD!

2009-03-15 @ 21:00:38
Postat av: Lovisa

:O Orättvist! Jag vill också vara på melodifestivalen! (:

2009-03-15 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0