090318

hello! Jag är på grymt bra humör idag! VI hade sovmorgon till halv 10 och jag vaknade halv 9, gick upp en stund senare och satte mig och åt frukost när Stephanie ringde mig och sa; "Hej vad gör du?? Jag är påväg till skolan nu för jag tog bussen en timme tidigare för det var så fint väder ute!!! Kan inte vi träffas och ta en chai latte eller nått? :D" Ja ba; öhh...! Så jag fick slänga i mig frukosten nyvaken som jag var och klä på mig, borsta tänderna och springa iväg ut i vårsolen! Och herregud vilken underbar dag jag har haft idag. På något sätt fick det där lilla lyckopillret (SteffiXD) mig att vara glad och hyper hela dagen, vi har skrattat åt minsta lilla sak, jag lyckas trycka upp muffins i näsan och ansiktet på anna hahah, så skolan var klar innan jag ens hade hunnit fråga när vi slutade! Sen åkte vi hem till Steffi och tog det lugnt i solen hela dagen. Jag♥livet! Tänk att jag verkligen har vänner som jag kan skratta med så att jag får sjukt ont i magen! Nej nu tänkte jag lägga mig eftersom Steffi planerar att dra med mig ut i morgon också om vädret är lika fint=) Så puss på, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Steffi <3

Hihi, jaoo de va en sköön dag <3333 :)

2009-03-19 @ 19:23:41
URL: http://steffiglazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0