090308 - Internationella Kvinnodagen

Salut! Hela dagen har jag varit igång. Jag träffade Sanna idag igen och tillsammans med hennes faster och lillasyster och vi gav oss iväg till en gigantisk blomsterbutik. Jag köpte med mig en blomma hem till mamma eftersom det är den internationella kvinnodagen, så grattis alla kvinnor där ute! När vi var klara där och skulle åka hem frågade Sannas faster och vi var sugna på kinamat. Hur kan man inte vara sugen på det? Så vi åkte till en kinarestaurang, och som fyra stoppade grisar körde vi hem och jag och Sanna la oss direkt i soffan med hennes dator. Så det blev en mysig dag idag!

Chinesfood Blomman till mami

Just nu sitter jag och myser i min Branäs-hoodie men tänkte snart göra mig klar för en tidig natt, jag har gått och blivit så otroligt trött på sista tiden! Så puss på er och god natt ♥

Och nej, min webbkamera suger inte jag har bara lekt med effekterna ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

himla fin blogg du har, kolla gärna in min! (igen) <3

2009-03-09 @ 12:48:22
URL: http://www.aboutmatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0