en liten lista

Vem ringde dig senast? Stephanie!
Vem kysste dig senast? Marcus tror jag...
Vem kramade dig senast? Pappa
Vad har du för bh på dig just nu? Rosa, hihi=)
Vad har du för trosor på dig just nu? Inga?! haha vita.
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? "Jag med.. Snart :)<3" från Anna.
Har du någon gång klätt dig horigt? tss.. Nej det tror jag inte...!
Har du slagit någon riktigt hårt? Japp, såklart! xD
Använder du parfym? Sällan
Vilka slags killar faller du för? Sånna som man aldrig behöver göra sig till för.
Vill du ut och festa nu? Helst inte! Är skittrött!
Vad är klockan? 23.49
Vilken färg har din mobil? Gul/grön. Skitsnygg =)
Vad ska du göra nu? Sooooova!
Har du svårt att släppa andra tätt in på livet? Nej, jag är oftast väldigt öppen.
Är du social? OM jag är! hahah beror på om jag är trött eller inte.
Känner du att du orkar en fråga till? -.-
Vad gör du just nu? Gäspar!
Vad tänker du när du vaknar? bara... stänga ... ögonen... lite... till... ZzZzZzZ...

Jag mår inget vidare, så jag ska gå och lägga mig nu och fundera på en massa saker. Usch allt är komplicerat, jag tror nog att mitt huvud kommer explodera...! hmm humorn är i alla fall kvar.
God natt♥


Kommentarer
Postat av: Kim

hhmm... hoppas allt löser sig!

Kram/ K

2009-06-14 @ 10:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0