A long time ago

Tja! Nu är jag hemma från Grönan. Har sprungit runt där med Steff, Mirands och Melinda hela dagens tills fötterna började bulta! Har i alla fall skrattat hela tiden och haft grymt kul =) Jag stötte på min kära vän Sara där också! Framåt kvällen var det NRJ in the park så vi åkte runt, runt i kvasten samtidigt som vi lyssnade på Mando Diao, Måns Z. och Milo (?). Jävligt najs dag.

Imorgon ska jag till tandläkaren 11.40 för att slipa en av mina framtänder som jag råkar ha sönder i kanten! XD Smart-ass med högt IQ, right? Sen får jag se om jag och S hinner till grönan innan halv 5 då vi ska vara på plats i Hammarby sjöstad och jobba.

Svar till några kommentarer: Hoho, varför fortsätter ni ens läsa min blogg om jag är så "wannabe kenza"? ;)
Har längtat efter att få säga det här så, ta er själva i arslet och gör något vettigt med ert liv istället för att bo framför datorn, äta chips hela dagarna och sura över den jag är. You only live once.

Hittade en gammal bild på mig och Miranda. På den tiden hon hade mörkt hår, vi var på g med några sjuka killar och vi drack vin i parken. Jaa, det var tider!

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

haha fett sööta ! :D

2009-06-11 @ 22:50:16
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Julia

asså vrf bryr du dej så jävla mycket, du är en nolla som inte har något liv. du försöker visst vara som Kenza. Jag är kompis med henne vi gick i samma skola. Jag har visat henne din blogg, och hon blev inte glad. hon tyckte att, om man ska ha en blogg ska man inte härma andra och istället vara sig själv. hon sa också att hon vet själv att du vill vara som henne.

2009-06-12 @ 12:40:52
Postat av: fridaaaaaa

guud va gullig du va där ylva!! <33 :D

2009-06-12 @ 17:44:13
URL: http://fridaii.blogg.se/
Postat av: hahhahahahhahahahahha

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH ! syyyyyyyyyynd varför skulle kenza bry sig om nån 14 åring oooorka vara du julia om nu det är ditt namn! hahahhahaah dog av garv när jag läste din kommentar.



garvar fortfarane xDxD!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-12 @ 18:09:33
Postat av: miranda

OMG ! YLVA ! FAN ! DIG ! VÄRSTA ! CP ! BILDEN ! JU !

eller iaf jag :P <333

2009-06-14 @ 18:19:11
URL: http://mhiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0