(ylva kan inte komma på någon rubrik)

hej! Jag är inte alls på bra humör. Var nyss ute med pappa och kollade på kameran jag ska få på måndag. Den är perfekt! Och då berättade pappa lite nyheter jag helst vill glömma. Han och mina faster har tydligen bestämt sig för att sälja vårt hus i Björklinge. Av mina tre landställen är det min favorit. Det är nära till vattnet, man kan sola på altanen, grilla nere vid sjön, paddla kanot, dyka från bryggorna, ta midnattsdopp, gå fina skogsslingor och mycket, mycket mer. Jag och min bror kommer i sånna fall få något. Som vadå? Pengar? Inga pengar i världen kommer kunna ersätta dom husen som min famor och farfar byggde för många år sen. Ett av dom ställen jag tycker bäst om på hela jorden.

Nu ska jag äta varmkorv, mmmm... Sen ska jag möta Steffi och Anna inne i stan.



Det blir bio, Baksmällan! Naajs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0