hdrszlhxi

godmorgon. Jag är trött, som fan och mår dåligt. Men jag var tvungen att gå upp för min mamma och brorsa ska snart åka hem till Stockholm igen. Så jag och farsgubben blir ensamma här en vecka, eller några vänner kommer hit och sover här imorgon, jag ska sova hos Elin osv. så det blir trevligt =) Och vet ni vad, på söndag redan kommer mamma med Stephanie! Jag saknar min pungapa♥

hahah jag har märkt en sak, att när en Anonym person ska skriva något elakt så blir det bara kul. Som igår när jag höll på och göra mig klar för att dra ut. Såg komentaren "Snacka om att du är stolt" först nu, liksom: oh my god! Jag ska på en fest! :O Hallå kom igen xD åh vad stolt jag är? hahaha =) Jag bor i Stockholm, klart som fan jag gör allt det där man inte får göra.

Aja, sitter och snackar med Jonas på msn... Jag kommer ju upp till Stockholm ett par dagar med Steffi så då blir full fart!

Det börjar dra ihop sig här, 26 grader ute så antagligen åker jag till stranden sen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

pungapa?? vafan xD

älskarejj <3

2009-06-29 @ 16:28:43
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: 16 år och gravid!

Vadå känslor? Pratar du om filmen? Då kan jag säga att jag grät riktigt mycket i slutet av filmen när hennes mamma dog, men bara för det så kan jag ju tycka att filmen var dålig. Alla har ju inte samma smak... Kram.

2009-07-02 @ 18:41:17
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0