Tuff tuff tåget går

Hola amigos! Jag sitter här på tåget mot götet och har redan hunnit äta och lyssna på musik ett bra tag. Som tur är sitter vi på ett X2000 tåg så det finns eluttag för min dator. Nice =)

Fick ett sms från Sanna för ett tag sen, och hon och hennes morfar hade bara haft hyrbilen vi ska använda i en halvtimme och hunnit få två parkeringsböter! Hur f*n lyckas man med det? xD Höll på att skita ner mig av skratt när jag läste det...

Jag kan nog inte skriva så mycket mer för jag sitter i en riktigt konstig ställning. Funderade på en sak alldeles nyss, om jag skulle somna såhär så skulle nog min ryggrad vara sne för resten av livet! hahah.


självklart är inte det här till alla läsare. Många är väldigt snälla och gulliga, och ja.. sen finns det några andra! Men dom drar bara uppmärksamhet hit, så det gör inget!

Nu ska jag leka med min nya kamera. Har inte hunnit prova den så mycket än♥

Kommentarer
Postat av: Sophia

tssss... xD

2009-06-22 @ 14:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0