Shopping

hej på er! Dålig uppdatering har det varit, sorry för det. Men igår var vi ute och grillade med några vänner, badade bubbelpool och kollade på film ända fram till småtimmarna. Men bilder på allt det kommer upp senare ikväll eftersom vi strax ska åka och köpa Sushi och sen kolla på Ugly Betty och DH! Myspys =)

Men jag och Steffi kom jusom sagt hem för ett tag sen från Tyresö Centrum. Steffi sprang runt med plånboken i handen som en shopaholic och köpte minst 10 saker. Jag som håller hårdare i mina pengar fick med mig;
♥Tights - Lindex, 59,90kr
♥Body Butter - TheBodyShop, 79,00kr
♥Toffsar från lindex, 29,50kr
♥Typ strandväska - KappAhl, 10kr (!!)
♥3 Smileytandborsthållare, 19,00kr st


Ja när man la till Steffis saker blev det en hel del..

SÅ JÄVLA HÄRLIGA! Dom kommer stanna hemma hos Steffi..

Have to go now för vi ska köpa sushi, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0