London

Godmorgon! Jag sitter här i mina ryska haremsbyxor jag fick av pappa igår kväll när dom var hemma från Ryssland. Jag har själv gått och blivit sugen på att resa någonstans. London t.ex.! Dit har jag alltid velat åka. Så jag snackade med pappa imorse och han sa att om jag hittar flyg+hotell till ett bra pris så kan vi åka! =D Så Oxfordstreet here I come!


Visst ja, om ni undrar vad jag gör hemma så kan jag bara säga att den här natten har varit förjävlig. Så idag missar jag sista riktiga skoldagen! Och, hahahaha, klassen ska till ett reningsverk och kolla på typ bajsbassänger eftersom vi har miljövecka i skolan. Så jag kan väl inte direkt säga att jag missar nått... hehe..
Och imorgon är det "klassens dag" (som är en gång per termin tror jag) så vi ska kolla på film och äta godis.
Måndag = Städa. Skåp, klassrum osv.
Tisdag = SKOLAVSLUTNING!
Vad ska man hitta på då? Jo vad jag och Steffpeff tänkt oss hittills är Tacobar till lunch och sen ta det lugnt på eftermiddagen. Jag ska på restaurang med mamma och brorsan och sen träffa Steffi igen och grilla marsmallows vid vattnet med en massa vänner och njuta av att vara ledig! My god vad jag längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0