This is my style

Jag är jätteglad! Och jag har ingen jävla aning om varför... Kanske har att göra med att jag inte sovit ordentligt på 5 dygn! Hehe.. Eller ätit på hela dagen. Jag har tappat aptiten totalt efter inatt.. xD Men pappa vill att jag ska äta pizza nu, blää...

Jag fick precis en kommentar från en tjej som heter Maja, som tyckte att ja inte lägger ut bilder på mina kläder och sånt. Så här kommer det =)
  
Haha gud vad kul att jag står med korsade ben och hand i midjan på alla tre bilderna! Men jag tänkte inte på det då... Här är i alla fall tre olika outfits jag har haft under veckan. Till bild 1 & 2 hade jag svarta pumps också.

Klackar! Jag ♥ klackar! Tyvärr är dom snygga oftast dyra och och jag har så himla många par ballerina, vinterskor, gympaskor, gladiatorsandaler, kilklackar, låga klackar osv. Jag fick inte heller använda "riktiga" klackar förns i vintras ungefär, så jag har inte haft någon tid att köpa det. Så jag får ta och växa ur dom för att köpa ett lager skyhöga klackar! Men båda dom här paren är jag lite småsugen på, dom kommer från Eurosko och Belle.

RayBan's! Så grymt snygga, fast tyvärr passar inte jag i dom. Så alla som gör det, spring och köp sånna!
Dom på bilden är från Monki och kostar 200kr tror jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Flora

Hoho Lova har de på bilden :)

2009-06-05 @ 07:51:35
URL: http://sundancekid.blogg.se/
Postat av: erica

jag har åna skor, altså de första :)<3

2009-06-05 @ 08:17:46
URL: http://erickah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0