Kungens kurva

Tjena! Kom hem för en stund sen. Mina skor blev så blöta att jag till slut struntade jag i att hoppa över vattenpölarna. Var ute och fikade med Lova och smällde i mig en hel toast på Waynes Coffee. Kommer inte träffa tjejen på hela sommaren..! Sen stog jag en stund och dreglade över kameran jag ska köpa imorgon=)

Innan det var jag med mamma och pappa i kungens kurva. Köpte en vägglampa till min nya våningssäng på IKEA, en hemlig present till Sanna, och nya hörlurar till min iPod för dom andra pajjade och jag var tvungen att köpa nya idag för jag drar ju imorgon. Så det blev ett par chockrosa från Skullcandy, 299kr. Snygga, dom matchar min iPod dessutom!


fan vilken dålig bild på hörlurarna, men hinner inte ta någon bättre ska kolla på film och äta middag.

P.S det kanske inte blir någon mer uppdatering ikväll. Måste packa för hela sommaren. Men i sånna fall uppdaterar jag hur som helst på tåget till Göteborg imorgon!
puss

Kommentarer
Postat av: bella

ofta du har en våningssäng?????

2009-06-15 @ 08:59:14
Postat av: Ylva

förvånad? Japp det har jag! Helt nyköpt och fin :)

2009-06-15 @ 09:25:41
URL: http://yvvlaz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är ute att puta med läpparna, elr du tycket ju om det så du måste vara FJORTIS

2009-06-15 @ 16:13:27
Postat av: Svar: lisa

say what you want, I do not listen ;) puss

2009-06-15 @ 18:28:58
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0