Igår

good morning girls and boys! Jag är pissed off på min mamma. Jag skulle egentligen åka in till stan idag med Sanna, köpa mina skor och sen vidare till grönan. Men nej... Mamma hade tydligen "glömt bort" att säga till mig att vi ska till skansen. Hela familjen och hennes väninna Margaretha. Kul. Men jag tänkte dra med pappa jättefort in till stan, köpa skorna och sen vid 1-tiden till skansen!

Lite bilder från igår kommer här;

Mina fina tjejer! (+Agnes som fotade)

Så åkte jag och dom här sötnosarna in till stan...
....och provade klackar efter klackar! Och alla skor på bilden är kanske en tiondel av vad vi provade...!


Jag måste trycka i mig lite frukost nu. Blää är inte alls sugen på nått...


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

haha fina bilder! :D

puss<3

2009-06-06 @ 23:15:57
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0