Igår

Jag hade verkligen en grym dag igår. Skola, aula, jag "arbetar" som ängel så jag fick en ros dessutom. Och sen skulle vi säga hejdå till varandra. Usch, jag kommer inte hinna träffa mina älsklingar Anna och Agnes & Lollo på hela sommaren! Dom andra (Steffi, Miranda, Melinda) träffar jag imorrn och går på grönan =)
Sen åkte jag och steffi till henne, fastnade framför tv:n eftersom det var dåligt väder...

här ser man mina fina avslutingskläder också...
Jag åkte hem och gick på restaurangen Koh Phangan på Skånegatan med mamma. Det är en tradition att vi går dit varje avslutning och ibland följer stor skiten med!

Sen stack Jag och Stephanie till stan och såg filmen "Natt på museét 2" helt ok film! Jag snubblade innanför dörrarna här vid 11 tiden igen och somnade nästan direkt. Lång dag.
Steffi - jag
Visst är vi bara för söta? =)

Nu ska jag klä på mig och dra till grönan med Sanna. Så snälla sluta regna...!
Vi hörs, puss 

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

Fan va kul de var när vi garvade med tanterna typ xD

2009-06-10 @ 20:25:25
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0