I mitt balla torp

Tjena! Nu är jag "hemma" här i Balltorp. Saknar redan min sötnos Sanna!...
När min familj hade plockat upp mig och ätit lunch med Sanna, hennes mamma och mormor på Laxfabriken stannade vi ett tag i Sikhall för att jag ville bada. Det var verkligen skitvarmt och skönt! =) Love it.

Jag förstår inte, jag var borta från mobilen (ingen teckning) och i stort sätt datorn också förutom när jag uppdaterade på bloggen, men för två dagar sen var vi och handlade och då fick mobilen teckning så då svarade jag på en massa andra sms. Men nu på två dagar har min inkorg blivit full igen och jag har missat sjukt mycket! Har ring flera samtal och fått höra massa nyheter som har hänt där hemma i stan. Vissa mindre bra än andra... men men... My god, jag saknar mitt Sthlm!

Som ni ser är det en fin kväll så mamma har bakat rabarberpaj och så ska hela familjen spela kort. Hur mysigt som helst! Pusspuss

P.S Elin, ring mig din lilla apa =)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Little miss PERFECT ?!

2009-06-21 @ 22:18:38
Postat av: Anonym

Little miss PERFECT ?!

2009-06-21 @ 22:20:48
Postat av: fridaaaaa

DU ÄR SÅ FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

<333

2009-06-22 @ 11:23:25
URL: http://fridaii.blogg.se/
Postat av: Sv: Frida<3

haha, Tack =) <3

2009-06-22 @ 15:12:17
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0