Hi lovley, will you be mine?

Sitter här i sängen och väntar på Sanna. Som sagt var jag hos tandläkaren och slipade till min tand så nu ser det bra ut, vi pratade också om tandställning eftersom jag själv och pappa tycker att dom är för snea, men tandläkaren sa bara att dom inte är tillräckligt snea för att ge mig en gratis tandställning. Så om vi tycker att jag borde ha det när mina sista kindtänder har växt ut helt så får pappa öppna plånboken och lägga ca 20-25 tusen på det. Jag tror inte att jag skulle banga på det om pappa väljer att betala, vem vill inte ha perfekta tänder? =)

Ända sen min kamera blev stulen har jag och pappa försökt hitta något. Men han jobbar mycket, så när han väl är hemma är jag ute med kompisar, har läxor osv. Så vi får aldrig ihop det! Men idag efter tandläkaren gick vi och åt på en Indisk restaurang och pappa visade en kamera han tycker verkar bra.

Nikon Coolpix S220. Kostar ca 1400 och då får man med 4GB minneskort och kamerafodral.
18mm bred, 3x zoom, 10,0 megapixel, Hög ISO-känslighet (upp till 2000), filminspelning med ljud osv. och det bästa: avancerade tekniker för porträtt och skärpa. Jag som älskar att ta närbilder! =D Så jag tror nog att det blir den, måste ju köpa en kamera innan måndag då jag åker till Sannas landställe!!

Nej fyfan vad det öser ner ute! Stackars Sanna som är påväg hit... Här ska jag bara göra mig klar, hoppa i klackarna och dra hem till henne. Grönan skippar vi såklart idag. Jag måste också hinna köpa en blomma till Gunnel (som vi ska jobba hos och som fyller år imorgon). Hm vad mycket som ska göras nu.. Vi hörs!

E lilla gumman, läste du inte inlägget där nere? Ta dig själv i arslet ;)

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

fett fiin kamera! :D <3

2009-06-12 @ 13:56:07
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Agnes

de va den jag skulle fått i rosa :'( <3

2009-06-12 @ 17:59:15
URL: http://agggis,blogg.se
Postat av: svar: Agnes<3

va? :O skojjar du? :/

och jag som ska köpa den på måndag..xD du blir väll inte sur? puss<3

2009-06-12 @ 23:15:24
URL: http://yvvlaz.blogg.se/
Postat av: Agnes

hihi nejdå, kmr ändå inte få den i födelsedagspresent längre :( :) :D<3

2009-06-13 @ 12:19:12
URL: http://agggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0