Löjligt

hej bloggen. Jag är trött, irriterad och hungrig. Trött för att jag sprungit runt på grönan och inne i city hela dagen. Stötte också på min kusin och två gamla killkompisar på grönan.

Irriterad började jag bli redan när jag stog i kön till Extreme och en kille med fjunig överläpp stog bakom mig och Sanna och skröt om sin kompis som blivit omhändertagen för att han söp  så mycket. Sen träffar man mamma och börjar bråka like hell och det fortsätter ända hem. Och det första man läser är två komentarer om att jag är wannabe Kenza, varför liksom? För att jag la ut en liknande bild, jag vill kanske inte visa hela mitt nyvakna ansikte för en massa främlingar..? Och jag säger det igen, en av dom var så fjantig att han/hon inte ens vågade skriva namn? Jag tar inte till mig att skit av sånna komentarer, skriv namn, blogg, msn vad som helst så blir det nog fart på det=) Jag är mig själv och försöker verkligen inte vara som bloggerskan Kenza (hallå hon kan inte ens städa sitt eget badrum?!), har ett bra liv, får alltid som jag vill, och nu är det också sommarlov så hurrni, ingen kan trycka ner mig nu! Ylva is back on the track.  Puss på alla fjantar som vågar säga sitt när dom sitter framför dataskärmen!

Och hungrig är det väll inte konstigt att man är? =P

Måste prata med Stephanie, Mell och Miranda för att bestämma när vi ska ses imorrn. Det bli grönan igen! Fredag ska jag jobba hos Bästis fasters fest.

Kommentarer
Postat av: Jelisa

men lilla ylva om man går in på kenzas blogg och kollar och sen på din så ser man att du kopierar henne i precis nästan varända inlägg du har gör....sanningen är inte rolig i bland!!!

2009-06-10 @ 22:15:51
Postat av: Hanna Luna

ah, tack så mycket :)

2009-06-10 @ 23:26:42
URL: http://lunaah.devote.se
Postat av: hanna

vem är E?

2009-06-11 @ 09:21:53
Postat av: svar: Jelisa

Like I give a shit? =) Gillar du inte min blogg, sluta läsa den bara!

2009-06-11 @ 21:25:09
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0