Hemma från grönan | test

Hoooome, har haft grymt kul idag med bästis. Jag är uttråkad så nu blir det ett test jag snodde från Sannas blogg. (får tyvärr inte länka till henne).

1. Vilken parfym använder du?
Diesel, fast använder sällan den.
2. Dagens sång?
Öhh... Svenne banan, har gått och nynnat på den hela dagen.
3. Vilken bok läser du nu?
Nu eller aldrig, Meg Cabot
4. Dagens bästa händelse?
hahaha när jag och sanna *** ********* på en restaurang. Alla bryter väll mot lagen då och då...!
5. Vad skulle du vilja lära dig?
Spela gitarr! Så löjligt svårt bara...
6. Vad köpte du sist?
Godis =)
7. Vilket är ditt favoritdjur?
Katt (om jag nu har ett favoritdjur).
8. Vad har du för personliga mål just nu?
ojj... inga tror jag!
9. Vad har du för ögonfärg?
Vet inte.. grå/blå/gröna tror jag! xD
10. Vad är det första du gör på morgonen (efter att du går på toaletten)?
Går ut i köket, kollar i kylskåpet utan något resultat och sen går och sätter mig vid tv:n och ber mamma göra frukost. hehe...
11. Om du kunde vara varsomhelst i världen under kommande fem timmar, var skulle du vara?
I Dalsland hos mina kusiner och några gemensama vänner....
12. Din hårfärg?
Brun (askblont säger mina frisörer?)
13. Vad har du för planer för sommaren?
Sola, bada, vila osv. Kommer vara på sannas landställe och både hon och steffi kommer till ett av mina landställen under olika perioder, kanske är lite i stan också!
14. Vilket är ditt drömjobb?
Har inte planerat så långt än!
15. Vilket är ditt favoritplagg i din garderob?
Fan vilken svår fråga! Kan inte säga bara ett plagg utan typ 15, men bl.a. mina Replayjeans och mitt hallonrosa linne från Bondelid!
16. Vilket är ditt favoritmärke på smink?
Dior, Kanebo, Make Up Store.
17. Tre saker som får dig att le?
Söta pojkar (hahahah peddo-varning?XD), dåliga skämt och att träffa människor man saknat länge!
18. Modeflugan jag gick på och i efterhand inte förstår?
Måste hålla med Sanna, foppatofflor! Så hemskt fula men otroligt sköna. Jobbig kombination så dom åker på ute på landet.
19. Vilka är dina favoritserier på tv?
Ugly Betty, Desperate Housewives och Vänner om det räknas! :D
20. Vad har du på dig just nu?
Trasiga tights, grå fodralkjor och vit/blå randig tröja!
21. Vilket är ditt favoritgodis?
Såna där små meloner tror jag!
22. Vem skickade du senast SMS till och vad stod det?
"Mohahah!XD<3" till My.
23. Vilken var den senaste filmen du såg?
Yes Man! Såg den med bröschan fredags..

Kommentarer
Postat av: Amanda

heeej! jag tycker att du är så sjukt sööt och att din blogg är den bästa jag någonsin har läst! jag följer den varenda dag och blir alltid lika glad av den! Fina svar jag tar det som fina tips också! T.ex det där med sminket ;)

DU ÄR SÅ SJUKT SNYGG TJEJEN! CEEP GOING!

2009-06-07 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0