Här är jag lycklig

hej! Nu har jag suttit ett bra tag och försökt få igång internet, har sprungit runt på olika platser här i huset för att hitta mottagning! Och nu hittade jag det i köket =) Jag tänkte visa några bilder för sen ska jag och sanna kolla på film!

Jag och Sanna gick ner till havet. Det är ju nästan löjligt vackert!

På vägen hem kunde vi inte låta bli att stanna ett tag och klappa fåren! =)

Nej, nu ska Sanna blogga och sen som sagt film. Uppdateringen vet jag inte hur den blir. Tänker inte tvinga mig själv att blogga utan bara njuta av sommaren med bästis! Men ni kanske hör av mig nått mer, åker ju inte hem förns på söndag!
Nattinatti♥

Kommentarer
Postat av: miranda

får är läskiga. <3

2009-06-16 @ 11:26:39
URL: http://mhiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0