Du gamla du fria...

Jag hade helt glömt bort att det var vårt älskade lands nationaldag idag! Kom på det först när jag och Sanna var inne i stan och jag köpte mina älskade vita klackar , fast pappa pejja =). (Skansen blev inställd). Funderar på att ha dom på avslutningen... Men jag ska absolut ha dom till mörkblå jeanstights (sannas) och ett svart linne/tunika när S och jag jobbar hos hennes faster den 12-13 juni. Sen följde hon och jag med mina föräldrar och kollade på när kungafamiljen åkte vagn. Trist och kallt. Men sen bjöd mamma på käk frin PizzaHut.

Glömde säga att mamma igår kom hem med två presenter från Ryssland! Eller ja nästan, från flygplatsen. Ett par turkosa örhängen och Treatment Marscara från Make Up Store som jag bett henne köpa =) Tack mamma! Så totalt fick jag haremsbyxor och en jättefin ask av pappa och örhängen och marscara från mamma. Great!


Kalla mig hur töntig ni vill för att jag sitter hemma en lördagskväll med en bra bok (Jag håller på med uppföljaren till Washiongton D.C som är en grymt bra bok, rekomenderas), istället för att supa skallen av mig varje helg! Är man ute varje helg är det ju som ett rop på hjälp, man vill bara få uppmärksamhet genom att ha för mycket alkohol i kroppen och gör sina föräldrar besvikna, tro mig jag vet. Det var en tid jag själv tyckte det var coolt men liksom, jag är 13 bast! Jag har hela livet framför mig att hamna i en fyllecell eller spy ner mig själv...
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla dubbelmoral!

2009-06-07 @ 20:19:43
Postat av: Ylva

jag vet inte ens vad det betyder.. ;)

2009-06-10 @ 19:02:55
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0