Bildbomb

God morgon eller vad man ska säga! Jag är helt tom i huvudet på ord och har legat och halvsovit med brorsan fram tills nu och ändå är jag skittrött. Jag kanske växer för fullt? hmm... Ja då har jag i alla fall en anledning att sova hela dagarna!

Igår var jag i alla fall i Sikhall med mina tjejer Elin och Johanna-Louise (j-l). J-L känner några som har stuga i närheten så vi stack dit. Fikade...

...gungade...

...spelade badminton...

Sen försökte vi lära J-L's lillasyster Jennifer att spela badminton, tja det gick ju sådär! ;)

ja sen drog vi ner och badade, solade och busade en massa.

Pappa är så söt, han har gått och dragit på sig en riktigt förkylning så han ligger och snarkar här! Ska väll ta hand om honom.. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

skicka bilderna!!!!!!!!

2009-06-27 @ 19:04:31
URL: http://hermanzzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0