avslutning!

god morgon på er, ligger här med min laptop i sängen (under tre täcken, det är ju iskallt..) Ska möta tjejerna om ett tag och sen slutar vi!!! Gud vad skönt det ska bli! Tyvärr träffar jag några av tjejerna för sista gången på två månader idag eftersom jag är uppbokad från och med imorgon och framåt... Men vi har ju både åttan och nian kvar si vi klarar oss nog!

Och som pricken över i så började min iPod fungera igår!!! Den har legat hemma hos Amanda sen efter Ungern och varit stendöd, eller amanda skulle snacka med sin pappa om den eftersom han jobbar med sånt men jag vet inte riktigt hur det gick där... Men så tipsade Sanna att jag skulle hålla inne Meny-knappen och mitten-knappen i 20 sek och sen ladda den, Voliá, jag har en fungerande iPod!

Nu ska jag sätta på mig mina avslutningskläder, vita jeans, hallonrosa linne, vita klackar och någon jacka. Efter avslutningen drar jag och Stephanie och käkar på TacoBar (♥) och sen vet jag inte vad vi gör riktigt. Vi hade tänkt träffa några vänner och grilla men tyvärr fick vi ett konstigt poblem. Vi hade typ 10 killar att ta med, men inga tjejer! Visst jag älskar att umgås med killar, men tjejerna behövs liksom där.. Men nu är det ändå skitdåligt väder så det bli nog en lugn eftermiddag och sen ska jag käka middag med familjen på en restaurang! Super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0