090608

tja bloggen! Jag har precis duschat, och tvålat in mig i min härliga vaniljdushgel från The Body Shop! Så nu doftar hela jag vanilj, noppade ögonbrynen och allt det där vanliga. Jag kom hem från Tyresö ungefär kvart i och är extremt utmattad. Var hemma hos Steffi med Agnes och kollade på Harry Potter, hahah, men jag älskar vafan Harry P. blir alltid lika skrämd och gömmer mig under några kuddar trots att jag vet att han inte dör... xD

Måste bara säga världens mest "ylviga" kommentar jag sa idag. När den där spådomsläraren läser i Harrys kopp och säger: "lilla vän, du har en Grymm...." lägger självklart jag till jätteglad "PENIS!" hahahah... Älskar bara min humor ibland=)

Juste till en person: hahaha bra försök E ;) Jag är inte dum i huvudet, det finns nått som kallas IP-nummer, tss! Kan du inte bättre?

Ska sätta på framför tv ett tag och gå och lägga mig tidigt ikväll, puss♥

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

haha älskar din humor xD

<3333

2009-06-08 @ 21:57:41
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: josefina

vem är E

2009-06-10 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0