090704

Usch jag vaknade på fel sida idag. Kan bero på att jag inte kunde somna igår för att en jävla flugjävel envisades med att sätta sig i mitt öra. Och vet ni vad som väcker mig? Den där jävla flugan sätter sig och surrar i mitt öra. Efter ett tag fick jag damp och skrek åt pappa att han skulle hämta flugsmällan, han trodde att jag skulle slå ihjäl någon när jag sprang omkring med den. Men jag fick flugan till slut =)

Imorgon kommer min sötaste Stephanie hit en vecka, och sen följer jag med hem till mitt älskade Stockholm en vecka, sen åker jag tillbaka hit. Det kommer bli så grymt men knappt någon uppdatering antar jag, jag måste hinna med att träffa 1 miljon människor på ett par dagar.

Men tjejer och killar, det är sommar! Sitt inte inne, utan ut och röj gatorna, bada och njut! Det är vad jag ska göra i alla fall.

Ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0