uttråkad

Namn: Ylva
Födelsedag: 15 November
Ögonfärg: öhm... grön/blå
Hårfärg: Brunett (så hett)
Längd: 158-160 någonting, kortis =)
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: skorpion
Skostorlek: 36/37/38
Är dina föräldrar skilda: Nej

Favorit:

Sport: Ingen, hatar faktiskt sport, hehe
Helgdag: Lördag
Årstid: sommar

Har du någonsin:

Varit kär? ja? Vilken känslobefriad människa har inte varit de?
Blivit dissad: hahaha jorå
Skolkat: ja, fy på mig
Sovit utomhus: Faktiskt inte! Skulle inte banga på att göra det någon gång =)
Använt droger: nej, fyfan skulle aldrig prova ens
Retats: HAHAHAH

THIS OR THAT
Cider/Öl: Cider, någon öl kan väll slinka ner kanske
Pepsi/cola: Cola!
Kärlek/sex: Hard choice, haha, kärlek♥
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Båda, vad vore musiken utan trummor/gitarr?
Adidas/nike: Inget
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt! eller mexikanskt... nej Kinesi... nej mexi. tss jag vet inte vad skillnaden är...!
 
SENASTE DU
Skrattade:
En stund sen med mamma! =)
Grät: En stund sen med mamma, haha xD
Filmen du såg: harry potter - halvblods prinsen
Drog ett skämt: ett lyckat sånt? tidigare idag tror jag
Sjöng en sång: 2 min sen?

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Druckit alkohol:
Skulle jag? dricka?...............
Tagit droger: Nej.
Kysst någon: ja, hahah
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Nix
Sovit bredvid någon av samma kön: Japp
Badat utomhus:  Jaaaaaaa!
Bakat: Självklart!
Viljat dö: Nej jag älskar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack & desamma! :)

2009-07-20 @ 17:08:13
URL: http://amis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0