Video

Jag lever fortfarande! Rätt bränd av solen men annars mår jag bra. Mån-Tis sov Elin och J-Lo här, dagen efter hos Elin, och sen hos J-Lo. Elin följde med hit igen igår och sov över en natt till. Trevligt =)

Fan vilka grymma dagar måste jag säga, nattdopp på 12-slaget med Erik, vi lyckades sno en flotte och åror, shoppat, badat och solat like hell (jag har blivit brun!), snackat en massa skit, busat och gjort en massa saker man inte får. hehe... Men min kamera var urladdad så vi fotade bara första dygnet här hos mig. Det andra får stanna hos oss...xD


Nu måste jag gå igenom en massa mejl, har ju varit borta från datorn i 4 dagar... Kolla hur läget är med alla vännerna i Stockholm osv. Middag är nått jag inte får glömma..! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag hatar dig ylva!!!!!!!!!!!!! bilden!!!!

2009-07-03 @ 20:25:14
URL: http://hermanzzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0