22.18

hej folket, idag orkade varken jag eller Anjelika att åka till Grönan så vi köpte en pizza, coctailtomater och vindruvor. Satte oss på ett berg med fantastisk utsikt, stötte på en man som såg exakt ut som Robert Pattison och Anjelika blev helt till sig (hon är ett Robert P. fan ni vet), badade en massa och tog det lugnt. Mysigt dag med Sh =)

Men jag är förbannad, så blir jag när jag inte får mat. En sur bitch med PMS-damp. Ingen frukost för mamma tycker att jag kan äta hårda brödkanter eller fil med ruttna jordgubbar i. Så ringer jag innan jag kommer hem och frågar om vi har någon middag henne, ja säger mamma, pasta med pesto. Så jag är på bra humör och kommer hem och hittar kall pasta i en kastrull och röd pesto som ser ut som om någon har spytt i burken (och luktar det samma...). Tack mamma och pappa. Ni ger mig ingen frukost, och ingen middag. Är det bra föräldrar? Visst många är det så för men jag har växt upp med ordentlig hemmalagad mat i magen. Jag har sluppit färdiglagad mat eftersom min mamma är (eller var..?) en gud vid spisen.

Kommentarer
Postat av: Catrine

hahah håller med, röd pesto är skitäckligt !! XD

2009-07-18 @ 19:35:48
URL: http://xkdfvnkdxnl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0