Stills

Jag lägger ju upp bilder på saker jag shoppat då och då, men långt ifrån alla gånger! Bara när ja har tid och lust. Jag slutade ju med det ett tag precis innan sommarlovet för det var en tjej som köpte allt jag skulle/hade köpt. Jag tänker inte gå runt och se ut som alla andra, jag kör på min egen stil och får ofta höra av människor att dom gillar den. =)

Mitt nya linne från Stills, dyrt... Men otroligt skönt material och framför allt skitsnyggt.

På fest kan jag ta det, röda naglar, röda smycken och röda läppar, klackar, svarta jeans och en kuvertväska! Till vardags är den snygg till blå jeans, converse och en liten väska! Voilá!
Uppklätt / enkelt och snyggt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

fy fan vad snyggt! GE MIG :O Xd

2009-07-31 @ 20:46:15
Postat av: amanda

riktigt snyggt, ännu snyggare på också :D

2009-08-03 @ 19:57:38
URL: http://klaramanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0