New t.


MQ 199kr, har dock inte bestämt mig om jag ska behålla den...

Var på Överby idag med mamma, fick med mig t-shirten hem. Hittade också en jättefin tunika, svart/vit randig för 359kr. Stora pengar för lilla mig och när mamma sa att hon kunde betala så var tunikan redan slutsåld i min storlek. Typiskt.

Imorgon är i alla fall min namnsdag, wiho(!). Namnet Kristina, samma som mamma har så vi brukar byta presenter. Förra året fick jag en kalender och en sminkväska från Face. Mamma fick en bajsdyr liten handduk från hennes favoritmärke. Jag har tänkt ut en liten sak till imorgon, hoppas hon blir glad!

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

Lianta... xD

hahahah JAG SAKNAR STHLM!!!!! ):):):):):):): <3333333333333333333 o dejj saklart (;

2009-07-24 @ 19:35:56
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0