mamma ?

hej, sitter i bilen påväg till landet med mamma. Hatar henne, tänker köpa bussbiljett och åka hem så fort det går. Tänker fan inte vara med henne ensam i flera veckor, aldrig! Då tar jag hellre livet av mig. För några år sen var hon mitt allt och jag kunde berätta exakt allting för henne. Hon hjälpte mig med killproblem, lärde mig hur man använder smink och tröstade mig när bitch-kompisarna svek. När jag var en liten plutt tog hon sig alltid tid och lekte med mig och mina dockor och hjälpe brorsan och mig att gifta oss när vi lekte mamma, pappa, barn. Men var fan är min glada mamma? Hon har ersatts av en elak ragata.

Om någon hittar hennes gamla jag, kontakta mig...


Update: Glöm det där, jag var bara trött och lättirriterad! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0