Jag och steffi på msn

Som ni vet är Stephanie i Bulgarien, men hon var nyss inne på msn. Hahah

Jag: Stefffffiiiiiiiii

Steffi: YLLLVVVAAA!!

Jag: Mohahaha, sucker du kan inte skriva åäö!

Steffi: =(
Jag: Men hur har du det då?
Steffi: Tjae, bade jag och mamma dor av hemlangtan vi satt typ och grat pa varat rum första kvallen...
Jag: hahahah, förlåt men, HAHAHAHAHA
Steffi: Men jag ar JAAATTEBRUUN! Jag ar sa mycket brunare an dig!
Jag: Oh go fuck yourself!
Steffi: Okej (:
Jag: jag ska sola solarium tills jag får hudcancer! känn på den du din arab xD
Steffi: hahahahhahahhaha
Jag: Men sverige suger utan sin pungapa! Hur många dagar har ni kvar i brun-landet?
Steffi: Bra fraga!


Kan.. Inte... Sluta... Skratta åt hur hon sjunger i början och reaktionen när hon inser att jag spelar in! hahahahah hon kommer antagligen mörda mig... hehe

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

hahahhahhahah xD

JAG SAKNAR DEEEJ!!!!!!!!!!! <3333333333

kan inte kolla videon men gor det sen xD lite pinit om alla som gar forbi har ser den hahahhaha xD

2009-07-29 @ 20:01:19
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0